حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی تنکابن

حلقه ارتباطی شهید شیرودی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب


    دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت با اشاره به برگزاری ششمین کنگره در سیزدهم آذرماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: بخشی از کنگره به پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری اختصاص یافته و ضمن تقدیر از بهترین پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در مراسم پایانی کنگره، تسهیلاتی برای پدیدآورندگان آن در نظر گرفته خواهد شد.

علی متقیان با اشاره به اینکه موضوع پیشرفت مورد علاقه جوانان است ادامه داد: جوانان دانشجو بیش از دیگران برای آینده تحصیل، زندگی و جامعه خود می‌اندیشند و در فضای آینده فکر می‌کنند. بر اساس این، ذهن آنان در جهت تدوین برنامه‌های آینده فعال‌تر است. از این رو، کنگره تصمیم دارد به جهت استفاده بیشتر از تلاش علمی و افکار آینده پژوهشی جوانان از محتوای پایان‌نامه‌های دانشجویی آنان بهره‌مند شود.

دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت ادامه داد: بخشی از فضای پایان‌نامه‌ها را اختصاص خواهیم داد به رساله‌ها و پایان‌نامه‌های ناتمام که هم اکنون در دست پژوهش و تدوین است. این قبیل دانشجویان نیز می‌توانند با ذکر خلاصه‌ای از پایان‌نامه، مشخصات پایان‌نامه از قبیل عنوان، رشته تحصیلی، دانشگاه، مقطع تحصیلی و استادان مشاور و راهنما را در فرم ثبت‌نامی که در وبگاه وجود دارد ذکر کنند و در این حرکت علمی، شرکت نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: خوش‌بختانه کنگره پیشگامان پیشرفت با استقبال وصف‌ناپذیر جوانان دانشجو مواجه شده و دانشجویان عضو انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مختلف و نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، عناصر و مخاطبان اصلی این کنگره به شمار می­روند و با ارسال مقالات و نوشته‌های خود در مباحث تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شرکت می‌نمایند.

مسئول ارتباطات و گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به استفاده اندیشکده‌ها از مقالات و نظرهای دانشجویانی که در کنگره‌های قبل به دبیرخانه ارسال شده بود، گفت: خوش‌بختانه مرکز تعداد قابل توجهی از دانشجویان شرکت‌کننده در کنگره‌های قبل را شناسایی و برای همکاری با مرکز معرفی نموده و به همکاری دعوت شده‌اند. با این حضور، عملاً دانشجویان عضو کنگره در کنار اساتید بزرگوار همکار مرکز به تهیه محتوای مباحث مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخته و با علاقه‌مندی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

دبیر ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت در انتها از دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که از سال 1390 رساله خود را در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دفاع کرده و دانشجویانی که پیرامون این موضوع در حال تدوین پایان‌نامه هستند، دعوت کرد از طریق وبگاه ثبت‌نامhttp://kpip.ir/site/taghdir_az_payannamehآمادگی خویش را جهت حضور در کنگره اعلام نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی