حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی تنکابن

حلقه ارتباطی شهید شیرودی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی ششمین و هفتمین جلسات بحث و بررسی مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در حرم امام رضا علیه السلام منعقد گردید.

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی نشست تبیین "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" با موضوع تبیین "نظریه پیش گیری بنیادین اسلامی از جرم" روز یک شنبه 25-8-1393 از ساعت 10 الی 12 به همت مؤسسه آموزش عالی علوم انسانی جامعة المصطفی برگزار شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

می دانیم که تحقق مسائل نو و تأسیسی در جامعه؛ از مسیر گفتمان سازی و تفاهم می گذرد. گفتمان سازی نتیجه اش: تبیینِ ابعاد یک مسئله و بالتبع مشارکت برای تحقق آن مسئله است. این قاعده کلی در مورد مسئله مهم "الگوی پیشرفت اسلامی"نیز جاری می باشد.

آئین نامه گفتمان سازی برای مسئله الگوی پیشرفت اسلامی -با الهام از برخی مفاهیم "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" مانند اصل مُکث و اصل تضارب-شامل مراحل هشت گانه زیر است:

بیرانوند

بسم الله الرحمن الرحیم

بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در حاشیه بازدید از سایت «نماینده»، درباره تنظیم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به خبرنگار نماینده گفت: در بند یک برنامه پنجم پیشرفت آمده است که بایستی ظرف ۳ سال اول، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت تدوین شود و زیربنای برنامه ششم شود؛ این مهم است زیرا اینگونه زیربنای بودجه های سنواتی مشخص می شود و زیربنای چشم انداز را نیز بر این اساس ترسیم خواهیم کرد.


 بسم الله الرحمن الرحیم

برای سومین شب متوالی رادیو معارف در برنامه گفتگوی روز خود به بررسی نسبت میان برنامه ششم کشور و الگوی پیشرفت اسلامی پرداخت.