حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی تنکابن

حلقه ارتباطی شهید شیرودی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست تبیین "نظریه پیش گیری بنیادین اسلامی از جرم" دوشنبه 10 آذر 1393 در حوزه علمیه مروی(مسجد مدرسه سپه سالار) از ساعت 14 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی، "نظریه پیش گیری بنیادین اسلامی از جرم" در مقایسه با "نظریه پیش گیری ساختاری" و "نظریه پیش گیری توسعه ای" تبیین می شود.

در "نظریه پیش گیری بنیادین اسلامی از جرم"؛ چگونگی تأثیر گذاری ساختارهای توسعه گرا در تضعیف نظام ارزشی جامعه مورد بررسی قرار می گیرد. از منظر اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی، تضعیف نظام ارزشی در نظامات ذهنی جامعه عامل اصلی ارتکاب جرم محسوب می شود.

لازم به ذکر است که در شرایط فعلی کشور یکی از مسائلی که قوه قضائیه نظام مبارک جمهوری اسلامی، برای حل ریشه ای آن در حال برنامه ریزی است مسئله پیش گیری از جرم است؛ که توجه نخبگان و دلسوزان انقلاب اسلامی به این موضوع را اولویت دار می کند.

کار گروه الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه مروی از همه فعالان عرصه تربیت، قضاء و کلیه  نیروهای جبهه فکری و فرهنگی انقلاب برای حضور در این نشست،دعوت به عمل می آورد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی