حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی تنکابن

حلقه ارتباطی شهید شیرودی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، بهرام بیرانوند در نشست علنی امروز ( یکشنبه 18 آبان1393) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: امروز طاقوت زمانه آمریکاست و ما مصمم هستیم همچنان حسینی بمانیم و جلوی زیاده خواهی‌های آمریکا و دخالت‌های او را بگیریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه با توجه به مصاحبه‌های صورت  گرفته توسط مسئولان ارشد دولت ،جلسات هفتگی و منظم برای تدوین برنامه ششم در حال برگزاری است افزود: براساس ماده 1 برنامه پنجم می‌بایست با هماهنگی سه قوه الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت، تدوین شود و مبنای برنامه ششم توسعه قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت بایستی به تصویب مجلس برسد تصریح کرد: حال که چراغی روشن نشده چگونه برنامه ششم در گرگ و میش شاخصه های توسعه اقتصاد محور تدوین خواهد شد؟ و نتایج این برنامه بدون رعایت الزامات الگو چه خواهد بود؟

بیرانوند با بیان اینکه آیا با حاکم نبودن الزامات فرهنگ محور الگوی پیشرفت اسلامی، عدم توازن‌ها در حوزه‌های مختلف تشدید نخواهد شد، ادامه داد: تدوین الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت تکلیف قانونی دولت است و در صورت عدم تدوین و تصویب الگو امکان تصویب برنامه ششم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در حالی که برنامه ششم یعنی تعیین و تکلیف نحوه اداره امور کشور برای 5 سال، مسئولان دولتی راساً چند جمله کلی آورده‌اند و گفتند که این پیشنویس الگو است، اگر الگو نقشه جامع اداره کشور است پس پیشنویس ارائه شده فاقد شروط یک نقشه جامع است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: از دولت تقاضا داریم گارد خود را باز کرده و از پیشنهادات عملیاتی در خصوص تدوین الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت استقبال کند. فیلم این تذکر را از اینجا دریافت کنید.

باز نشر خبر در:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی